Dersom du ønsker å få faktura hver måned kan du sende oss en melding via «varsle om feil» (VOF), her: https://www.alstahaug.kommune.no/varsle-om-feil
Klikk på VOF-bildet og finn eiendommen i kartet som du ønsker å endre termin på. Under fanen «Fag» velger du kommunale avgifter.

Du kan også sende en epost til irmelin.wilmann@alstahaug.kommune.no
med ditt navn, gårds- og bruksnummer og adresse på avtalen du ønsker månedlig faktura på. Har du ikke epost kan du kontakte oss på tlf.75075605.

For å bli med på ordningen fra 01.10.2020. må vi ha fått beskjed innen 20.09.2020.

 

HUSK: Det er en forutsetning at du har e-faktura avtale eller avtalegiro avtale med kommunen. Dette kan ordnes i nettbank eller ved å kontakte din bank.

Bedrifter som mottar EHF kan også få månedlig faktura, vær oppmerksom på at bilagsmengden øker.